Al jarenlang ontwikkelt, produceert en verkoopt Nature’s Choice vernieuwende producten voor lichaamsverzorging en lifestyle. Bekende voorbeeld zijn de Hittepit en de bruisbal. Als kapstok voor de uiteenlopende producten is de merknaam Treets bedacht. Spotless Mind hielp het bedrijf betekenis te geven aan dit merk, om de overkoepelende marketing van Treets te versterken.
TREETS you can trust
Natuurlijk is het leven mooi, maar lang niet altijd mákkelijk. Elke dag heeft zijn beproevingen. Soms werk je je uit de naad, soms vliegt de sleur je naar de keel. Soms doet je hele lijf zeer, soms weet je niet eens meer dat je een lijf hèbt. Als je dan thuiskomt, zou je jezelf het liefste even opsluiten. Alleen al de rust is een verademing, aandacht voor je lichaam en geest. Voor kleine pijntjes en grote oplossingen. Je haalt diep adem en slaakt een zucht van verlichting.
Je wilt vertrouwen op producten die doen wat ze beloven. Die je kunt begrijpen zonder woordenboek. Producten die gewoon wérken. TREETS zijn eigenlijk heel simpel. Ze verwennen je lijf en verlichten je pijn. TREETS stellen geen vragen na een vermoeiende dag. Ze lossen je zorgen op en toveren een glimlach op je gezicht. Dat zijn geen dure beloftes, maar logische oplossingen. En puur natuur, daar mag je op vertrouwen.
De natuur weet raad met al onze wensen. Dat wisten we al toen we jaren geleden de Hittepit introduceerden. Die eerste TREETS zeggen alles over ons, ook vandaag nog: De Hittepit is simpel, natuurlijk en heel effectief. Kersenpitten houden warmte lang vast en zorgen voor een diepe, intense straling op het lichaam. Het enorme succes van de Hittepit is dus geen geheim, maar een recept van de natuur. Mensen met uiteenlopende klachten, van koude voeten tot reumatische pijn, kunnen geen dag meer zonder.
Typisch Treets. Na de Hittepit volgden uiteenlopende nieuwe TREETS. Heel verschillend, maar met een essentiële overeenkomst: Ze bieden je natuurlijke verlichting en verwennerij. Want dat is wat ons inspireert: TREETS die voelen wat je nodig hebt, die jou begrijpen. TREETS die geen dure woorden nodig hebben om je te overtuigen. Van het boekweitkussen tot de badbruisbal, van de shower gel tot de massagekaars: Ze doen ècht iets met je.
Achter elke nieuwe TREET schuilt uitgebreid onderzoek. We maken alle producten zelf, dus hoeven geen enkele concessie te doen aan onze maatstaven. Telkens weer zoeken we naar de natuurlijke werking en simpele toepassing van producten. Dat is vaak een lange zoektocht, maar de beloning maakt alles goed. TREETS doen wat ze beloven.
De TREETS-familie is groot en divers, van geurkaarsen tot douchegel, maar heeft altijd één overeenkomst: Ze werken omdat ze allemaal hun oorsprong vinden in dezelfde oude gebruiken, in volkswijsheden die van generatie op generatie werden overgedragen. Oma gaf het door aan moeder, moeder aan jou en jij aan je dochter. Dat maakt TREETS tot één grote familie, onlosmakelijk met elkaar verbonden.
De kern van alle TREETS is de natuurlijke werking van een specifiek natuurproduct. Of het nu om kersenpitten gaat, om lijnzaad of mango, TREETS baseren zich op geheimen van de natuur, die grootmoeder al kende. En die je daarom kunt vertrouwen. Welzijn is niet per se hogere scheikunde (van mannen in witte jassen) of exotische kletspraat (over zenkristallen), maar veel vaker een kwestie van nuchter nadenken en vertrouwen op het verleden.
TREETS by tradition